سیاست‌ورزی

رمز ظهور آن موجود موعود آگاهی جامعه است. پرچم خون‌خواهی حسین، تنها توسط یک جامعه آگاه به دستان مبارک فرزندش می‌رسد. هر کس در آگاه کردن جامعه قدمی بردارد یک پرچمدار سیاه خراسان و زمینه‌ساز ظهور است. سلاح پرچمداران سیاه خراسان، قلم و زبان است. ای پرچمداران سیاه خراسان جامعه را آماده ظهور کنید.

سیاست‌ورزی

رمز ظهور آن موجود موعود آگاهی جامعه است. پرچم خون‌خواهی حسین، تنها توسط یک جامعه آگاه به دستان مبارک فرزندش می‌رسد. هر کس در آگاه کردن جامعه قدمی بردارد یک پرچمدار سیاه خراسان و زمینه‌ساز ظهور است. سلاح پرچمداران سیاه خراسان، قلم و زبان است. ای پرچمداران سیاه خراسان جامعه را آماده ظهور کنید.

سیاست‌ورزی

به غیر از این وبلاگ، در وبلاگ اقتصادما نیز می‌توانید نوشته‌های مرا بخوانید.

بایگانی
پیوندها

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

۰

داستان غم انگیز سقیفه

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

در هیجدهم ذی‌الحجه، پیامبر علی را جانشین و وصی خود معرفی کرد. هفتاد هزار از اهل مدینه را شاهد گرفت. دین کامل و تمام شد. اگر حضرت رسول، جانشین تعیین نمی‌کرد، دین ناقص نمی‌ماند، بلکه از بین می‌رفت.

بیست و هشتم صفر ، پیامبر امتی را به سوگ خود نشاند، اما گویا پیامبر به سوگ امتش نشسته است. آن هفتاد هزار و دیگر همشهریانشان بی‌توجه به توصیه‌های رسول خدا به نام دفاع از دین و مسلک پیامبر، خلاف میل ایشان عمل کردند.

1400سال بعد حکومتی به نام خدا در سرزمین دوستان پیامبر شکل گرفت. رهبرش شبیه پیامبر 10 سال حکومت کرد. این بار پس از رحلت امام، امت عزاداری کرد. برخی به فکر برپایی سقیفه بودند، ولی امت حافظه‌اش به خوبی کار می‌کرد، توصیه‌های امام را فراموش نکرد. اصحاب سقیفه ناکام ماندند.

سقیفه به پا نشد ولی برخی دوستان به نام توسعه و اصلاح، علی را 16 سال خانه‌نشین کردند. مسئولین غافل، سپس به جمع مخالفان علی پیوستند و به تقویت جبهه نفاق مشغول شدند. منافقان 25 سال در تکاپوی برپایی سقیفه هستند.

سقیفه این زمان، عدم پذیرش ولایت فقیه است. ادله اثبات ولایت فقیه آن چنان محکم است که هیچ اسلام‌شناس عادلی توان انکار آن را ندارد. هم عقل و هم نقل حامی ولایت نائب امام زمان هستند. بدانیم با امتحان گرفته شده دوباره امتحان نمی‌گیرند ، سؤالها لو رفته است. پی بردن به حقانیت علی، در سقیفه و صفین، هنر بود، پی بردن به حقانیت حسین، در عاشورا مزیت محسوب می‌شود. اذغان به راستی راه علی در عصر حاضر توسط فردی شیعی امتیازی نیست. مرید علی قهرمان زمان خود است. امتحان دوره ما پذیرش ولایت فقیه است نه ولایت ائمه.

برخی با مبانی اسلام مشکل دارند و اگر حتی لباس متدینین بر تنشان می بینیم به علت نفاق است. چرا برخی افراد که خون و پوستشان با عشق دین و ائمه عجین شده، زیر بار حکومت حق نمی روند؟

پیروی از سخن حق برایشان سنگین‌تر از پذیرش شایعه‌ای دور از ذهن است. هزاران ایراد بر کلام حق می‌آورند ولی بدون هیچ دلیلی باطلی را می‌پذیرند. افرادی کم‌اطلاع ولی پرادعایند. به جای جست‌وجو برای پاسخ، سؤالاتی برای رؤیاهایشان می‌یابند. هر گروهی روبروی امام و جبهه حق ایستاد، به راحتی زیر علم جبهه باطل می‌رود، خواه دشمن جبهه باطل باشد یا یا آنها همرایی و هم‌نوایی کند.

این افراد براثر تبلیغات، تحت تأثیر قرار گرفته و با یک قرآن سرنیزه کردن یا رابطه قبیله‌ای و قومی، امام حق را رها می‌کنند. شبهه علمی ندارند بلکه شهوت عملی دارند.

حق در این زمان از صدر اسلام واضح تر است. حکومت امت خمینی هم در میدان علم و منطق، و هم در صحنه عمل خود را اثبات کرده است چون توصیه‌های دخت پیامبر در خطبه فدکیه را فراموش نکرد و مزایای حاکمیت علی را درک کرد.  بهانه‌جویان همیشه به دنبال بهانه جوییند و نمی‌توانند اشتباهشان را بپذیرند. مگر مردم بهانه‌جو، از عاشورا و کشتن فرزند رسول خدا عبرت گرفتند. سیدالشهدای انقلاب چه زیبا فرمود بهشت را به بها می‌دهند نه بهانه.

مردم سرزمین دوستان پیامبر بیش از سه دهه با سقیفه سازان مبارزه کردند، اما فراموش نکنیم

با علی در بدر بودن شرط نیست                           ای برادر نهروان در پیش روست

اگر بدر و احد تمام شد، جمل، صفین و نهروان باقی مانده است. مگر آن شیخ متمدن شده روزی نمی‌خواست خانه هم لباسی ساده‌لوحش را با بولدوزر ویران کند ولی بعدها دیدیم، بولدوزرش را روبروی بیت رهبری قرار داده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۰
سعید فتحی سارانی

بصیرت

تاریخ اسلام

فتنه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی